ADR-lupa ja ADR-täydennyskoulutus kuljettajalle Turussa

Ilmoittaudu kurssille »

ADR-täydennyskurssit ja koulutukset ammattikuljettajille

Koulutus M. Varjokumpu järjestää myös ammattipätevyyden jatkokoulutuksia Trafin hyväksymien ja valvomien koulutusohjelmien mukaisesti. Palvelemme eri kuljetusalojen kuljettajia, kuljetusyrityksiä sekä muita alan toimijoita. Tutustu muihin koulutuksiimme!

ADR-lupa kuljettajalle

Ammattikuljettajan paras kumppani on luotettava kouluttaja. ADR-täydennyskurssit ja koulutukset ammattikuljettajille järjestetään pääsääntöisesti Turussa, Jyväskylässä sekä alueen lähikunnissa.

Varjokummun adr-kurssien ja koulutusten järjestäminen onnistuu myös asiakkaan omissa tiloissa, tai valmiiksi sovitussa ympäristössä. Koulutukset voidaan järjestää myös muun toiminnan, esimerkiksi tyky- ja virkistyspäivien, yhteydessä.

Meiltä myös ammattipätevyyden jatkokoulutukset

Kuljettajana tarvitset ajoluvan, kun kuljetat vaarallisia aineita yli sallitun enimmäismäärän (ns. vapaaraja).

Soita meille ja kysy lisää vapaista koulutuspaikoista ja -ajoista. ADR-koulutukset ja vaarallisten aineiden kuljetukseen tarvittavat pätevyyskurssit saat M. Varjokummulta. Hoida ard-luvat kuntoon varaamalla aika!

Ota yhteyttä ›

0400 597 639 Yhteystiedot